Σάββατο 17 Αυγούστου 2019

Είμαι η Νίκη Ζερβού, δημιουργός και ιδιοκτήτρια του καλλιτεχνικού εργαστηρίου Φλοιός. Ασχολούμαι κυρίως με τεχνικές Mix Media, Scrapbooking, γλυπτική με χαρτοπολτό και σκληρυντές, πηλό και Decoupage. Μου αρέσει να πειραματίζομαι με διάφορα υλικά και να δημιουργώ ιδιαίτερες υφές στα έργα μου δουλεύοντας με ακρυλικά χρώματα, πατίνες, πηλό, χαρτοπολτό και διάφορα οικολογικά υλικά.

Έχοντας μακρόχρονη εμπειρία στη διακόσμηση και στη δημιουργία χειροποίητων ειδών διακόσμησης, παραδίδω μαθήματα στο καλλιτεχνικό μου εργαστήρι δίνοντας έμφαση σε επιλεγμένα υλικά και σύνθετες τεχνικές που δημιουργούν άρτια και ιδιαίτερα εικαστικά έργα.

Έχω συμμετάσχει με έργα μου σε εικαστικές εκθέσεις, έχω κάνει παρουσιάσεις υλικών και τεχνικών σε εκθέσεις χειροποίητων ειδών και έχω διοργανώσει πολλά καλλιτεχνικά σεμινάρια ανά την Ελλάδα.

Το καλλιτεχνικό εργαστήρι Φλοιός μέχρι τώρα υπήρξε πρωτοπόρο στο χώρο του φέρνοντας όλες τις  νέες τεχνικές και εφαρμογές υλικών Mix media, Decoupage & Scrapbooking στην πόλη της Θεσσαλονίκης και διδάσκοντας νέους δημιουργούς που στη συνέχεια χάραξαν τη δική τους καλλιτεχνική πορεία.

Από τις αρχές του 2019 διατηρώ το προσωπικό μου ατελιέ στην Καλαμαριά, στην οδό Αργυρουπόλεως 12, όπου σχεδιάζω και υλοποιώ τα νέα μου έργα αναζητώντας πάντα νέες ιδέες και πρωτότυπες εφαρμογές. Η τέχνη για μένα είναι έμπνευση, φαντασία και έκφραση του εσωτερικού μας κόσμου, που πραγματώνεται με ποικίλα υλικά και μέσα, διαχρονικά και πάντα εξελισσόμενα.

Στον ίδιο χώρο λειτουργούν αυστηρά ολιγομελή τμήματα για όσους θα ήθελαν να ασχοληθούν με τέχνες και τεχνικές σε ερασιτεχνικό και επαγγελματικό επίπεδο.






Φλοιός art studio . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates